What are words

16:01 Edit This 0 Comments »
den 25 juli 2011

När myggen du slår blir till en enda stor blodfläck över händerna funderar du kanske om det var allt för smart att ta till våld.
Dessa ständiga överväganden.
Dessa noggrant velande tankar som etsar sig fast som brännan från nässlor.
Panikartat skäller jag på hunden som slickar mig om händerna för att dela med mig av min upprymdhet
medans hunden glatt påminner mig om värmen inombords som myser loss i fullt ös.

Jag trampar i fårskit men känner mig inte missnöjd på något vis utan njuter en aning av att inte bry mig.
Jag halkar, skämmer ut mig..
reser mig upp igen och skrattar högt åt mitt fall medans jag drar handen genom håret fullt med lera och barr.

Att leva I en frenetiskt bisarr tanke om att göra allt på rätt sätt fungerar inte för mig.
Jag vill slöspringa marathon och hetsligga i soffan framför televisionen!

Dessa underbara dagar. Dessa irriterat frustrerande dagar.
-Hur ska ni ha det egentligen?
Euroforiskt. Rogivande. Skräckslaget. Frustrerande.


If you really don't mean them when you say them.
What are words.

0 kommentarer: