abcj. och borden.

17:32 Posted In , , Edit This 0 Comments »
Att ordet borde finns med i ordlistan må vara sant men detta borde är då ingenting jag vill ha minsta kontakt med mer!
Hets på en sådan nivå som inte bara skrämmer och gör min mage illa med katarr utan gör hela mig helt lycklig och varm i kroppen.
Vem säger att stress alltid är negativt? Jag lever då på det nu, fullt ös medvetslös.

Jag kallar det för "sådant som kan va shysst att få gjort" numera. Det skulle vara shysst att få skolan överstökad.. vara shysst att sälja denna lägenhet och flytta vidare till Uppsala.. vara shysst att komma in på samplan och börja plugga i 3 år.

du gör mig i alla fall så otoligt glad. även om din näsa är kall och din mage pratar hebreiska. du är helt otrolig. helt underbar.

att göra någons dag.
le mot någon okänd och även om den inte ler tillbaka, le i så fall ännu större.
en tant på bussen var tjurskallig för att jag hade mycket packning och hör och häpna! min nya träpåk!! (en didgeridoo!). för att komma till saken så var tanten altså en bitterfitta och skulle sitta ensam på den största platsen med sin rulator. Visst tänkte jag och reste mig men fallet var att min väska var tvungen att trängas med tanten och ja.. den välte på hennes rulator några gånger under färden. I alla fall! jag log stort när jag tog mig pick och pack och steg av bussen.

detta var inte min enda bussfärd med bitterfittor och gladfolk denna vecka dock. en annan har ju åkt buss fram och tillbaka till tjeckien-prag! plågsam buss som i sista sekund (idag) när vi var påväg hem och var utanför linköping (Mjölby) går sönder! det rykte om bussen. som tur var blev man hämtad av någons pappa. tur i oturen.

ikväll bär det av till tjockholm. =)
goos!


solong

0 kommentarer: