cocktailtomater.

18:37 Edit This 1 Comment »
Tjockholm är inte så illa numera, börjar kunna se det från den ljusa sidan och jag tycker inte illa om allt i denna stad längre.

Igår var jag Nina, Johan, Jesper och Elin på grönan. sjukt kul - tack! sen blev det öl och fler anslöt sig... och mer öl.. och öl på Carmen... och öl på debaser medis... och ja.
Johan säger "go for it", Nina ger mig sin blessing. sjukt fint. du är så sjukt fin.

nu sitter jag här i din lägenhet, lyssnar på Yann Tiersen - Comptina d´ un autre ete,
äter en kiwi (för coktailtomaterna som jag ätit kopiösa mängder av tog slut..) har just fikat med Felix på bäst stället Waynes - mycket givande och trevligt! Dock kallade kassörskan mig för "Damen" flertal gånger.
- här Damen så finns det massa te och välja mellan
- skulle Damen vara snäll att lyfta på locket till biscottin?
vad ska man göra, hur ska man bete sig när sådant händer? jag är förtusan ingen Dam!

ikväll blir det nog middag med bror. det blir bra =)

även om du pratar med bamylen och kallar saker som inte ska heta så egentligen för ballen och bullar så gör du mina dagar.. du får mig att må så jävla bra. sjukt glad. du är ett helt underbart litet gos.

1 kommentarer:

Linnea said...

Haha, jag blir alltid sjukt provocerad när de kallar mig damen. Jag tror att nån kanske skulle behöva säga till dem att det inte är okej, annars är det ju inte så lätt att veta.