gender issues.

10:05 Edit This 1 Comment »
jag blir så trött på skolverket. varför måste dessa prov vara totalt värdelösa? självklart är det viktigt att diskutera genus, men inte på detta vis!
Jag orkar inte denna ständiga hets om hur man skall skapa jämställdhet, det kommer inte bli jämställt om vi fortsätter att problematisera men aldrig vidta någon riktig åtgärd.
usch säger jag bara! Jag vill inte ha några jävla kön, avskaffa dem!


goset. du får mig att le hela tiden.
längtar.

köpte studentklänningen igår! sjuukt fin!
och en... få se nu... bolero! (lärde mig det igår)
mycket kul att prova klänningar och sedan dra på mig mina vanliga kläder.
expediten skrattade och frågade om det var så jag såg ut och förstod min skeptiska min när han vill få på mig shiny klackskor också.

jag hatar min tvättstuga. och den otrevliga fastighetsskötaren kan förtjäna ett varv i torktumlarn.

solong från en mycket glad men lite upprymd gis.

1 kommentarer:

Sickan said...

HAHAHAHAHA förtjäna ett varv i torktumlaren.. <3