så var skolan över och jobbet igång!

21:41 Edit This 1 Comment »

Mycket fint med bärs och blommor! =D


Lizette och jag på flaket. PEZI ZONA! (tjeckiska för gång-zon, fråga inte varför)


Bror och jag hemma hos mig. härligt!

Då var man klar med plugget. eller ja.. inte klar helt, men nästa del blir att plugga något man verkligen kan känna att man vill! känns mycket mycket bra!
Just nu befinner jag mig uppe i Fågelsjö (det ligget utanför Sveg, mellan Mora och Östersund), här kommer jag och min kära vän Malin att befinna oss hela sommaren och jobba som guider på en gammelgård iförda pigdräkt - sexigt värre!
Så härdanefter (fram tills sista augusti) så är vi lantisar på hög nivå! Byn är så liten att de bofasta bara är 29 personer och inte finns här heller någon mataffär ens. En gång i veckan så kommer en matbil och en bokbil. haha. lyckan är stor då kan jag tänka mig för byborna.
Men det är mysigt!
längtar tills den 5e då kärleken kommer på besök, då ska vi låna kanoter och paddla i ån ut till någon mysig ö och ha det underbart, få se om det blir något dopp inom dagarna nu, vattnet är dock bara 13* varmt ännu... brrr..

solong<3

1 kommentarer:

Anonymous said...

lasa hela bloggen ar ganska bra