14:55 Edit This 0 Comments »
"A long long time ago I can still remember, how that music used to make me smile"

hejdå stockholm och hej fågelsjö (numera kallat fågelskit).
först så har vi ju flyttat ur lägenheten i linköping i en vecka... tog ett tag att packa och stå i men nu står alla mina prylar i ett förråd i uppsala fint nog, få se om det blir där jag hamnar sen också, isåfall är det ju finnemang. (=
Sedan blev det FS möte och sen drog priden igång med storm, härligt.
På tordagen kom det ugandier!
Det är så att jag i två veckor nästan jobbat med ett samarbetsprojekt tillsammans med Queer Youth Uganda (och då RFSL ungdom). 4 personer från Ugana var och hälsade på oss och vi drog med dem på bravader och hade massa intressanta workshops (= helt underbart.
Priden i sig var lite "som vanligt".. känner nu att min 5e pride kanske var lite mycket, men ja visst är det trevligt med all glädje som det innebär.
Nästa år går jag med marching for those who cant.. det är säkrat.

Ibland går saker som smort och ibland går det inte lika bra, dock finns det alltid lösningar.
Kärlek är en av dem.

Just nu sitter jag i den lilla byn på 29 personer och funderar på livets mysterium. Jag vet inte hurvida jag skall förhålla mig till mig själv i denna tid och jag vet inte när jag var såhär svag senast. behöver så enormt mycket kärlek.. och så sitter jag här. jag måste nog lära mig att älska mig själv och min egen närvaro lite extra.
tror jag ska ta kanoten ut ikväll och bara vara ensam..

saknar dig min käresta.
du är guld.

detta blev en kort update.. får nog skriva till lite sen. måste jobba. suck

bye bye miss american pie.

0 kommentarer: