whiskey cola

20:35 Edit This 0 Comments »
guld bulle med strösocker, tack för whiskeyn. gött
sitter nu i byn och och sippar på min "drink". skrattar om vartannat åt allt i min omgivning.
känns inte så jävla tokigt i alla fall. =D gillar ju fågelsjö (skit) jävligt mycket. så jävla fri.

nu ska ja å kossa mulin ner å fiska lite. lovely.
sedan väntar update från kära eoghans kärlekshistorer, underbart. (=

Ayo Technology.

we can switch positions.


livet kan få leka nu. bäst det vill.

solong rockers.


-----------------------

Nu har vi fiskat.
fick en minigädda på kroken, ca 2,5 dm stor. tufft.
men inte fan fick jag upp den! den lossnade precis vid bryggan, men fin var den (=
sedan kastade jag upp mitt favvo abborredrag i ett träd.. och där sitter det nu.
lyckades även sno runt en telefonlina men fick loss den.

solong fishes

0 kommentarer: