Poker på låg nivå.

16:48 Edit This 1 Comment »
när man trodde att man levde i en symbios fick man veta vilka kort som egentligen var lagda,
fick man veta att man var en påse skit som lika väl kunde kastas bort.
Men jag är inte bitter, jag är glad nu, att veta detta, att inte ha etsat mig fast mer.
Jag älskar inte vem som helst och jag trodde att mitt omdöme var bättre än såhär, men uppenbarligen var detta också ett fellagt kort.

Kärlek är som ett jävla spel ibland. jämför det med texas hold em. Floppen kommer upp och du är förväntansfull och fylld av spänning, sedan kommer turnen och du kan bli antingen mer exalterad eller kanske redan där lägga dig... sedan kommer rivern och du antingen ljublar av glädje eller så blir du förbannad där.
Jag trodde att river för mig var enorm lycka och "seger" men det visade sig att någon annan hade bättre kort än mig och drog hem hela skiten. Inte för att jag längre ser det som en vinst, men i alla fall.
FOLD. verkligen, totalt. men förlusten är inte min, den är någon annans, den som avgjorde det hela. Det är den personen som gjorde den största förlusten.

I höst blir det Irland, Slovenien och möjligtvis något annat resmål också! (=
Känns fint. känner mig jävligt stark ensam och det ska fan bli skönt att bara få tänka på sig själv en tid. krrr!

Sitter fast i fågelsjö i drygt 2 veckor till. har någon vägarna förbi så tveka inte att åka in..
det är mysigt här. om man inte är ensam vill säga.

solong =)

1 kommentarer:

Clara said...

ord.