12.35 och musikens glädjeskrud.

23:16 Edit This 1 Comment »


helt sjukt vad musik kan göra med en. det är fantastiskt!

idag har man sprungit 2,5 km på 12.35.
känner någon form av stolthet över detta reslutat.
jag är då kvinnan utan spec. bra kondition
men tydligen kan man komma långt på envishet. cred.
imorgon ska vi spela minigolf och brännboll! värsta träningsveckan detta blir!

om exakt 1 månad lämnar jag linköping bakom mig och går mot nya äventyr.
spänningen är olidlig. =)

ofattbart vad mycket man kan sakna någon.

det finns så mycket borden här i världen, jag borde så mycket hela tiden, men det funkar inte om man verkligen inte har någon lust! jag har i alla fall diskat som e galning, skrivit en aning på rapporten och gjort lite annan nytta idag.
kanske kan känna mig nöjd för dagen endå? jag vet inte, jag blir nog aldrig nöjd med vad jag presterar.. alltid ska man prestera mer, och bättre! men men. jag gör så gott jag kan och räcker inte det så är det inte mig det är fel på!

solong



1 kommentarer:

micha said...

jag ser en människa som ligger ner och gillar läget typ.

haha, aaah..

puss