19:21 Edit This 0 Comments »
det är galet vad blödig jag är idag.
jag mår sjukt bra, samtidigt tror jag att jag behöver gråta, lätta lite på trycket.
Jämna ut denna enorma skillnad i mitt psykiska välbefinnande.
min kropp verkar vara i chocktillstånd just nu. plötsliga förändringar är farligt, men ack så underbara..
sitter nu här, lyssnar på galet miserabel med också mycket vacker musik.
fäller en tår då och då men kan inte riktigt gråta på beställning.

okej, denna film får mig att gråta. helt underbar.
nu gråter jag. haha. det är fint. vi kan kalla det glädjetårar.
urladdningsglädjetårar!




helt otroligt vad man kan önska..
försöker med all min kraft att teleportera dig hit.
men du dyker ju aldrig upp! jag börjar tvivla på framtida färdmetoder.
och om man nu kommer att kunna teleportera sig någonstanns, kanske finna svarta hål.. varför kan man inte göra det nu? bara knäppa med fingrarna och vips så var du bredvid mig.

okej, denna låt är lite pinsam att lägga upp, men endå! samma film! se den.. det är en uppmaning i allra högsta grad. speciellt om man känner för att gråta en skvätt.



okej. jag ska ge mig nu.
nu har jag grinat färdigt för idag. livet är underbart.
ja. det är det. sjukt jävla underbart.
mu.

just fasen. filmen heter "I am sam" om det skulle vara oklart.

0 kommentarer: