pollen och robert valsinger.

13:37 Edit This 1 Comment »
Ögonen rinner och är röda. Magen får mig att kvida. Men jag är fortfarande glad? Vad är grejjen?

"Pollenallergi ger oftast symtom från ögon och näsa samt från luftvägarna som astma. Den som är allergisk mot pollen kan även få nässelutslag med kliande röda utslag på kroppen.

Vid allergi blir ögonen ofta röda och kliar, näsan rinner och man kan få nysattacker med många nysningar på rad. Snuvan är vid allergi oftast vattnig hela tiden. Vid förkylning brukar den tjockna efter ett tag. Man kan däremot få nästäppa både vid förkylning och allergi, men vid förkylning brukar man också ofta få feber

Det är inte bara näsan som rinner, ofta påverkas hela kroppen. Man blir trött, irriterad och de flesta får huvudvärk eller får svårt att koncentrera sig."

kan dock inte acceptera någon form av allergi!

Sitter här och njuter av PIP TILL av Robert Valsinger.

"har du sett någonting som får hjärtat att brinna?... utan tvivel är du det finaste som ännu hänt mig, finns det själ till oro? jag bryr mig ju så mycket om dig, snälla du svara nu PIP TILL, snälla gud bara nu hjälp till, snälla du lilla lur PIP TILL.."

http://www.myspace.com/bashie79
Kombinationen Hiphop/Folk/Electronica är fan inte dum!

Jag borde göra någon nytta nu. städa? plugga?

solong.

1 kommentarer:

Robert Valsinger said...

Kul att Du gillar pip till! Säg till om Du missat skivan den är med på. ha det bra! och lycka till med pollenallergin, mitt tips är livostin. /Robert