att limma fast ett plåster.

14:10 Edit This 0 Comments »
Amazonkvinna.
kanske inte kan säga att jag är helt nöjd.. men ja. det var kul i alla fall!

Idag vaknade jag halv 1. och jag vaknade hemma, fast jag borde ha varit i skolan i flera timmar redan. jag har semester! jag vill inte, jag har redan slutat! men jag ska... snart.
Inatt drömde jag mycket konstiga drömmar i min ensamhet.
Jag bodde på någon gård på landet (tippar på att det var där jag ska jobba i sommar), jag hörde ett skrik och jag började tillsammans med mina vänner att följa ljudet. Detta ledde oss till något form av barnhem eller liknande där barnen var fastkedjade med tjocka kedjor som vi sågade av med brödknivar.. redan här var jag mycket rädd. Sedan när vi fritagit barnen utanför barnhemmet så berättade dom att de var testkaniner för stelkramp. Barnen som redan var därinne hade blivit incierade av något giftigt medel för att se deras reaktion när de inte hade vaccinet mot stelkramp. Vi flydde för att senare komma tillbaka och frita barnen.
Jag gick själv tillbaka för att prata med ägaren av barnhemmet, helt fredligt och utan att berätta att jag visste vad som försegick. Jag såg barnen i huset, de var helt förstörda, så otroligt sjuka och ägaren såg inte ut att vika sig alls. Han sa att han tog hand om sjuka barn. I alla fall så tog vi oss tillbaka 2 personer för att få med oss fler barn på natten, vi klättrade upp längs stuprören och lyfte ner barnen ett i taget, sötaste barnen men så sjuka att de knappt gick att kommunicera med. Vi flydde med så många vi kunde och tog oss till närmaste telefon, ringde polisen som inte trodde sina öron, vi hade satt dit ägaren av barnhemmet och barnen kunde börja behandlas... shises.

fortfarande bilderna i huvet kvar hur de såg ut... stackars barn. uu.
ville ha dig där och krama om när jag vaknade.. nu hade jag bara en anka!

livet är hårt sa stenen.
livet är underbart sa gisela.

0 kommentarer: