schlagertippat och spex.

13:36 Edit This 0 Comments »
Titta noga på molnet. vad ser du?
på promenad till ekholmens centrum

Helt underbar helg. Igår var det schlagerfest och gissa vem som kammade hem storkovan när vi tippade vinnarordningen?! JAG! Norge vann, så jävla rätt. Det var många intressanta bidrag och en del som jag bara ville spy på, men det är la så det ska vara (= Nästa år blir det att se finalen i Norge! skål på den!

Jag satt nedanför soffan igår och bara kände din närvaro och det var som att världen stannade. Värmen bara steg i kroppen. Jag bara svävar.. helt sjukt. Att man bara faller mer och mer för varje sekund.. magiskt. Vet inte hur jag ska beskriva detta. Kan verkligen inte förstå bara.. hur det kan vara så fint? Du gör mig lycklig.

Imorgon är det spex. måttligt nervös, puh. Det blir bra, publiken får nog sig ett gott skratt oavsett.
"Mitt namn är Per Björeqvist och jag är från norrlandsbygden, jag gör knivar, gillar skoterledskryss och säger schuuuuuu som svar på det mesta, jag håller just nu på med en miniatyrskoter i silver, jag bär alltid ett par orangea foppatofflor som jag står och vickar fram och tillbaka på med händerna i fickorna och en skeptisk min, jag bär oftast en "surf tröja", min standard hälsningsfras är "tja" och jag är hyfsat positiv, jag skyller gärna ifrån mig när jag gör misstag som eleverna får lida av, jag skär mig på stämjärn ibland, jag blir otroligt nervös när andra gör
sig illa, jag har en speciell städ-låt när det är dags att avsluta lektionen, jag lyssnar annars bara på p3."
- detta är det jag ska tänka på.. lätt roll? njaaaaaaaae

0 kommentarer: