en tröja av lycka.

23:17 Edit This 0 Comments »
Idag var det tandläkaren som gällde imorse trots extrem smärta i magen när jag klev upp så tog jag cykelen och trampade iväg.
Tandprognos - bra! inge hål! fina fisken. dock var detta sista besöket innan jag behöver betala.. suck.

Sedan skola.. heeela dagen. lackat min pall och skrivit knas om våra lärare till spexet. fun fun. =) har lack på händerna, det är som klister! ajjajj.
Vill bara vara klar nu. orkar inte med mer plugg! jag vill vara lite fri, inte för att jag kommer få vara det i sommar, men i höst då jävlar. tågluff!

arbete ger frihet.. eller vad sa dom. uscha.

vad man gör på restaurang behöver ju inte alltid vara att äta, eller vad säger du?
att jag undgått att se att du glömt din tröja!
ska nu lägga mig bredvid den och drogas till sömns.

solong och godnatt med kärlek.

0 kommentarer: