nikeskor och underbara du.

18:48 Edit This 1 Comment »

Nu när en bild åkt upp på mig på facebook känner jag mig tillåten att lägga upp en bild på underbara du. =)

Idag har involverat skola.. faktiskt inte lika illa som annars så. ja. det får en aning tumme upp. sedan gick vi på stadens gator och torg och nu jävlar!
jag har införskaffat mig mina underbaara nike skor! de är såå fina. + ett par skol till studentklänningen.. få se om ja behåller dessa.. lite tveksamt men ja, de är fina.

I övrigt har jag i alla fall lyckats äta ordentligt idag, det känns som en mycket bra sak, även om hetsäta kanske inte är lösningen. jag ska hitta lösningen. snart!

snutte. du kommer hit på freeedag. känns sjukt bra.. kan se framåt trots motgångar. du är guld.

solong!


1 kommentarer:

Sickan said...

sööööööööööööööötaste...... lycka lycka lycka...