17:41 Edit This 0 Comments »
Jag är totalförälskad i dessa. ska försöka göra allt för att kunna införskaffa dem!

gaash. igår var mycket trevligt! först återförening med massa gamla björköansikten, sedan utgång.. platens. inte allt för bra musik men det fanns stunder då vi skakade våra lurviga på dansgolvet! inte fel!

jag börjar inse att jag bara kommer bo i linköping i drygt en månad till.. det känns lustigt, har ju i alla fall bott här i nästan 3 år. Ska försöka dra ihop en brakfest när det börjar dra ihop sig mot sitt slut för vistelsen i denna stad. Jag tror inte att jag kommer sakna detta så mycket.. i alla fall inte staden i sig, men det visar sig, jag blir säkert blödig som vanligt. Något jag kommer sakna mycket är i alla fall min underbara lägenhet.. var ska jag bo nu?! uppsala senare men ja... bo hos mamma, det kanske blir bra. (=

GO LISA. gla att du är här!

solong.

0 kommentarer: