18:47 Edit This 0 Comments »

Jag saknar när man gick genom Faluns gator och Elias satt där.
Kvällarna på Valla och framförallt julmyset! För att inte tala om jammkvällar på det rivningsbenägna huset med GU och gänget. Musiken... kulturen.. friheten!
Kommer att bli konstigt att komma tillbaka i höst och inte möta samma sak som man lämnade... Falun har förändrats, likaså jag.


I think. She might be the love of my life.
Jag kan inte förstå, denna fantastiska människa.. otroligt säger jag bara.
Igår efter besöket på en gayclub på stureplan (skumt) där vi förövrigt såg Magnus Carlsson uppträda så bara gick vi... tills vi inte visste riktigt vart vi var, ack så fint det kan vara att man helt tappar bort sig. Tur man har åksjukearmband med sig till fyllkajjan som mår illa! ;) och tur att hon tror på dem! Du är mitt guldkorn sötnöt.
Jag kommer på lördag.

Helgen tillbringades i Stockholm på en och annan bravad. mycket fint.
Idag har jag hållt workshop så det står härliga till. machokillar är inte det lättaste att tass med.. men ja, något tror jag de lärde sig i alla fall.
Höll på att missa tåget imorse.. men det är ju en annan historia.

På fredag har jag feeeest! HEJDÅ LINKÖPING!

0 kommentarer: