09:53 Edit This 0 Comments »
då har man haft prov... engelska B..
lärförståelse och hörförståelse.
och jag gör bort mig!
få se hur det gick...
har lärt mig vad dysentery betyder iaf och det har inget med att spara pengar att göra!
haha. ibland kan man idiotförklara sig själv.
men vem vet, det kanske gick sjukt bra... eller sjukt dåligt. (=
dysentery = tarmsjukdom.

ikväll kommer Lisa! snygg-lisa som jag brukar kalla henne, hon är bra fin den kvinnan!
Lisa är en människa jag lärde känna när jag var kanske 5 år, vi bodde i Slätta i Falun med bara en backes mellanrum, vi brukade leka ofta... lekar som:
*ut och cykla
*åka skateboard ner för backen (sittandes)
*åka madrass ner för min trappa
*leka i mjölkkartongskiosken som mamma byggde till mig.
*rittävlingar (som lisa förövrigt alltid vann... )
*vindmoln (en lek som vi kom på!)
*gunga och sjunga "vattenmoln som regnar ner..." (evighetssång)
och mycket mycket mer...
vi gick från dagistiden till 9an tillsammans och är fortfarande vänner, kan det bli bättre?
och nu kommer hon hit och hälsar på! wooonderful!

och imorrn kanske det blir grillning? vem vet.

saknar dig sickan tur..
putt e sur! med kärlek.
solong

0 kommentarer: